Saturday 6 January 2007

Ba$liksiz Beklemelerim!!!

Inan bana...
Sonsuzla beraber otururuz kar$i kaldirimda, arabalar gecer gider, gune$ dogar batar
Ben, yine seni beklerim.

Arada bir icim sikilir, kirilirim sana,
Bana hic bakmamana ,gulmene, ama sadece dudaklarinla

Gelmene, ama ba$kalarina
Sevmene, ama herkesten fazla degil
Ben seni, bu umarsiz halinle beklerim.

Uzatirim ellerimi zamanli zamansiz
Kalir havada...
Ne yapacagimi bilemem, kaybetme korkusuyla

Bir laf atarim ortaya ve gulerim kahkahalarla
Yalandan da olsa
Ben seni, caresiz kapilarda beklerim.


Ruhum titrer, u$urum mavi ak$amlarda
cok u$urum
Sarilmak isterim, doygun sevdana
Siginmak isterim, kalbinin az ko$esine de olsa

Yetinmek isterim, yetmeyecegini bile bile
Ben seni, bencilce beklerim.

Yildizsiz gokyuzunde ay oluveririm
Pencereden izlerim, acirim kendime
Ben senden, ben herkesten uzagimdir artik
Olsun... Zaten,

Ben seni, uzakta beklerim.

Beyaz bir karanfile burunur bazen sevgin

Her kivrimi bir yurek ati$i
Vurgun guzelliginden sonra
Birak koparmayi, dokunamam bile
Dokununca kan damlar,
Kiyamam
Ben seni, koklamadan beklerim.

Ben seni beklerim...
....
Kac zaman sonra,
Hangi sonsuzluk ucurumunda

Bilemem ama...
Ben yine seni,
Ben hep seni, ...
....
Beklerim...

No comments: