Thursday 4 January 2007

Bir Pazar Sabahi...

Gunlerden pazardi. Hem severim hem de sevmem pazar gunlerini. Severim cunku tatildir, sevmem cunku bir gun sonra tatil bitmektedir. Yataktan kaltim, tuvalete dogru yurudum. Tuvaletten ciktigimda uykum hala acilmami$ti. Radyoyu actim; kayda deger bir$ey bulamadim. Teybe bir Smashing Pumpkins albumunu, Siamese Dream'i koydum ve divana uzandim. Kirmizi bir divandi, evdeyken genelde bu divana oturup pineklerdim. 'Today' calarken hayal kurmaya ba$lami$tim bile. Ya$adigin gunun onemli bir gun oldugunu sana hissettiren bir $arkiydi bu:

'Today is the greatest day I've ever known...'

Bugun onemli bir gun ama bir$eyler eksik
. Bir$eyler eksik ama ne? ustumdeki pijamalara baktim. Eskiydiler. Sokaga cikarken en guzel giysilerini giy, ama evde bu tip giysilerle uyu$uk uyu$uk otur... Aslinda kendimi saklamamaliydim. Neden ozel biri gibi gorunmek icin caba harcayayim ki? Ben ozel biri degilim, bunu biliyorum. Ama aslinda bunu kabul edebilmem de benim ozel biri olmami sagliyor.

'Can't wait for tomorrow, tomorrow's much too long...'

Bazen ken kendime soruyorum: Ben naapiyorum? Ben naapiyorum? Ne icin ya$iyorum? Yatiyorum, uyuyorum, kalkiyorum, gidiyorum, eve geliyorum...

'Is that all...? '


Basit. Sikici. Renksiz. Monoton. Ama yeterli? Hep ayni $eyleri yapiyorum, hergun... Ve hep ayni $eyleri yapmaya devam edecegim. Ta ki 'Biktim artik bu hayattan' diyecegim o gune kadar. O gun ne mi olacak? Hicbir$ey degi$meyecek. Cunku henuz o kadar cesur degilim. Henuz o kadar cesur degilim. Ama korkak biri de sayilmam. Cunku bazi $eylerin ayirdina varmaya ba$ladim artik. 'Sonunda oleceksem, neden ya$iyorum ki? ? ' Belki yaradanin korkusu. Belki az once de bahsettigim, cesaret eksikligi.

Pazartesiden bir gun once...

No comments: