Tuesday 2 January 2007

Bilmem ki..

Bir $arki daha du$uyor icime.. Bob Marley yine ne diyor melodiler? Everything's gonna be alright.. Her$ey duzelicek? Gozlerimi kapatiyorum.. Sessizle$iyor dunya, duruyor sanki zaman. Herkes bir anda nereye kayboldu? “Gecmi$ yok, dun de. Her$ey an’a akiyor.. An’i ya$iyoruz, ya$laniyoruz.. Ya$laniyorsun.. Kayboluyorsun benimle birlikte..

” Gozlerimi aciyorum.. Bir ses, bu ses cok tanidik.. Gozlerimi araliyorim hala ses, kafami kaldiriyorum yuzume bakiyor.. Eski kadinimin sesi bu.. Dudaklari degiyor yuzume, kulagimin icine birakiyor tum sozlerini. Sadece bakiyorum yuzune.. Anlam veremiyorum. A$kin damari catladi diyorum, a$k yirtildi. Kaniyor desem anlar misin, gozlerimde ofke var desem gorur musun ki? Sadece “git ba$imdan” diyorum.. Tum sozleri yutuyorum.. ofkem ta$iyor icimden. Gozlerimi kapatiyorum.. Kayboluyor tum pislikler. Beyaz belkide coktan kara bedende gidiyor icimden.. Kapaniyor perdenin sahneleri.. Gozlerim dunyaya donduruyor beni, hala benden bir$ey bekleyen insanlari du$unuyorum. caresizce kapandigim dizlerin kabuklari batiyor yuzume.
Ne kadar cok yaslanmi$im, aciyorum, uzuluyorum…
En cok da kendime…

Gidiyorlar ellerinde bir beyaz peceteyi salliyorlar bana. Neden $imdi bu veda, hani daha masa sohbetleri edecektik, gulecek zamanlarimiz olacakti. Elma $ekeri yiyecektik cocuklugumuzda ki gibi. Gune$in sicakligi bedenimizi yakacakti da kararan yuzumuze kumlar surecektik. Kendi saraylarimizi yapip sonra prensimizi bulamayinca yikacaktik gulucukler atarak. Herkes bize bakacakti, gulecekti dunya… Aceleleri varmi$ gibi kayboldular yolun sonundan..
A$kin damari catladi, yirtildi, kaniyor…..
Kim yardim edecek $imdi bana?…

No comments: