Tuesday 2 January 2007

Issızlık gibisin...

Gozlerin hep korkak bir issizligi cagristiriyor. Sevmek istemiyorum gozlerindeki kirilgan cocugu. O ise sıcak bir dokunus bekliyor. icimde her zaman canimi yakan bir ozlem gibi kalacaksin. Gece boyle efkar ve tutarsizlik saatlerinde, varoldugunu bilmek bogazimi yakacak. Gozlerim hep kupkuru olacak.. Sen issizligin ortasinda gurultulu bir sessizlik gibi duracaksin. Cekip almak isteyecegim seni, ellerini tutmak, gozlerine bakmak... Istemeyeceksin. Elimi iteceksin hep! Kendinden cok kendini, benden cok beni yaralayacaksin. Issizlik gibisin. Korkutuyor ama cekiyorsun. Yapayalnizsin huzur gibisin. Varligin cigliga donusuyor icimde. Susuyorum, sen hic susma diye. Sevilmek istemiyorsun, ben de sevmiyorum seni. Sadece issizligina tutkunum...

No comments: